Penting…sticker Parking “K”

14 05 2008

 

Perhatian!!

 

Kepada semua warga ktdi yang mempunyai kereta sendiri dan tinggal di dalam kolej Tun Dr Ismail sahaja. anda boleh mengambil sticker letak kereta kolej “sticker K” di bilik Jaksa bermula dari pukul 11 malam hingga 12 tengah malam.

 

p/s:

 -Anda hanya dibenarkan untuk mengambil untuk diri sendiri sahaja dan tidak dibenarkan untuk mengambil untuk orang lain.

– sticker yang dikeluarkan adalah terhad. siap cepat dia dapat

Sila sebarkan makluman ini..

Harap maklum.

 

Terima kasih

 


Actions

Information

3 responses

15 05 2008
cino

bdk2 3rd yr yg nak sticker K camner ah? diorg tak yah ke?. byk junior tanye aku

17 05 2008
student concern

adekah student yg ade kereta sekarang sahaja berhak mendapat stiker? kerana kalau ade budak yg akan dapat kete kemudian hari, camne nak paking nnt? pastu kenape ade budak yg xbawak kereta pun dapat, bl tanye dorg knape amek stiker? dorg cakap “aku amek jek”..mane adil..sedangkan ade pelajar xdpt stiker..di mane keadilan?

reply from us: siapa yang dapat kereta tu ye? ramai sangat ke? boleh bgtau siapa? kalau x bgtau mcm mana kami nak tau, lagipun, kami ni bukannya komputer yg dpt scan siapa yang ade kereta. dan kalau anda dah ada kereta, boleh jer nanti nak ambil sticker, tiada masalah pun..kalau dah ada kereta nanti la

9 06 2008
alex

i hav not got the sticker yet may i know when n where can i get it
i,ve went to the jaksa rooms a few times but it’s alwiz close.
i’m not around when the stickers were distribeuted.
i went for masum. hopefully i stil can get the sticker coz my car is currently parked inside without the zone k sticker

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: